Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020
logo
Κεφάλαιο Αλκοόλ!

Τι ποτό να επιλέξω ;

Μια κλασσική ερωτήση στις εξόδους μας είναι τι θα επιλέξουμε να πιούμε και ποια ποτά δεν μας «παχαίνουν» ! Ισχύει τελικά πως τα λευκά ποτά έχουν πιο λίγες θερμίδες; Είναι το τζιν η καταλληλότερη επιλογή για όσους προσέχουν τη «σιλουέτα» τους;

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε πως η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι «απαγορευμένη» ακόμα και για εκείνους που προσπαθούν να χάσουν βάρος, αρκεί ...να μην χάνουν το μέτρο!

Καταρρίπτοντας λοιπόν τον μύθο των λευκών ποτών, πρέπει να πούμε πως όλα τα ποτά έχουν σχεδόν ίδιες θερμίδες στην ποσότητα που προσφέρονται. Με άλλα λόγια, μια μερίδα αλκοόλ ορίζεται ως: 1 ποτήρι κόκκινο ή λευκό κρασί (120ml), 1 ποτήρι μπύρα (330ml), 1 ποτό τύπου ουίσκι, τζιν ή βότκα (40ml ποτού). Κάθε τέτοια μερίδα έχει περίπου 120 θερμίδες κάτι που δεν καθιστά απαγορευτική την κατανάλωση του. Ιδανικά επιλέγουμε να προσθέσουμε στα ποτά μας νερό, σόδα, τόνικ ή αναψυκτικά τύπου light, διότι διαφορετικά προφανώς αυξάνονται οι θερμίδες τους.

Εκτός των κατηγοριών που αναφέρθηκαν βρίσκονται τα κοκτέιλς, αφού περιέχουν πολλά ποτά κι έτσι οι θερμίδες τους είναι αρκετά αυξημένες.

Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως παρόλο που η θερμιδική αξία των ποτών αυτών είναι περίπου η ίδια, το προτιμότερο όλων είναι το κρασί και κυρίως το κόκκινο,το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και πλήθος μελετών δείχνει ότι σε μέτρια κατανάλωση προασπίζει την καρδιαγγειακή υγεία.

Συμπέρασμα: επιλέγουμε το ποτό που μας αρέσει περισσότερο διότι μια πιθανή διαφορά 10-20 θερμίδων σίγουρα είναι αμελητέα. Το κλειδί είναι στην ποσότητα...τουλάχιστον για όσους προσπαθούν να ελέγξουν το βάρος τους!


Ρούλα Στυλιανοπούλου

Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
pointer ΑΡΧΙΚΗ
pointer ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
pointer ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
pointer ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ
pointer ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
pointer
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ
pointer ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
Nutri for life © 2016