Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019
logo

Κάνεις δίαιτα : Χάνεις λίπος ή ...απλά κιλά ;!

Ξεκινώντας μια διατροφή , η απώλεια λίπους είναι πρωταρχικός στόχος, ίσως και περισσότερο απο τον αριθμό των κιλών, αφού συνεπάγεται υγεία αλλά και σημαντική μείωση πόντων. Έτσι μας ενδιαφέρει πολύ το ποσοστό του λίπους να κυμαίνεται στα φυσιολογικά όρια και επενδύουμε σε αυτό. Ποια είναι όμως η πραγματικότητα για την απώλεια λίπους...

Ο οργανισμός μας είναι δομημένος κατά τέτοιο τρόπο ώστε χάνοντας κιλά να χάνουμε και λίπος και μυικό ιστό. Για την ακρίβεια στις πρώτες μέρες χάνονται και τα λεγόμενα «υγρά» μέσα απο μια βιοχημική διαδικασία σχετικά πολύπλοκη κατά την οποία αδειάζουν οι αποθήκες γλυκογόνου και συμπαρασύρουν υγρά (νερό). Μετά απο αυτήν την διαδικασία μαζί με το λίπος χάνεται και μυικός ιστός κάτι το οποίο ιδανικά δεν θα θέλαμε, μιας και ο μυικός ιστός αντιπροσωπεύει τον μεταβολισμό μας. Χάνοντας μυική μάζα, γίνεται πιο αργός ο μεταβολισμός με όλες τις γνωστές συνέπειές του.

Το ερώτημα είναι: πως θα προστατέψετε την μυική σας μάζα ώστε να χάνετε λίπος και πόντους ;

Πρώτα από όλα, προσέξτε με ποιο τρόπο χάνετε τα κιλά σας, δηλαδή τι διατροφή ακολουθείτε. Για να επιτευχθεί η σωστή απώλεια λίπους χρειάζεται εξατομικευμένη διατροφή στην οποία έχουμε σωστή ποσότητα πρωτεϊνών. Με απλά λόγια η πρωτεΐνη είναι η τροφή των μυών και βρίσκεται κυρίως στα κρέατα (κόκκινα και λευκά), τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά, τα τυριά και τα αυγά. Πρέπει να την προσλαμβάνουμε σε τέτοια ποσότητα ώστε να θωρακίζουμε τους μύες αλλά από την άλλη όχι και σε υπερποσότητες διότι τότε μπορεί να είναι ακόμη και βλαβερή για τη λειτουργία των νεφρών. Με άλλα λόγια θέλουμε σωστά δοδημένη διατροφή με απαραίτητους συνδυασμούς και φυσικά όχι απαρχαιωμένες τακτικές (.. όπως ψητό κοτόπουλο με σαλάτα!)

Δεύτερον, σημαντική είναι η γυμναστική εννοώντας ακόμα και εναν απλό περίπατο. Με την γυμναστική όχι μόνο χάνετε θερμίδες άμεσα αλλά βοηθάτε και στη συντήρηση του μυικού ιστού και συνεπώς και του μεταβολισμού σας. Είναι χρήσιμη φυσικά και η αερόβια άσκηση (περπάτημα,ποδήλατο,χορός,αερόμπικ κτλ.) αλλά και η άσκηση με μικρά βάρη.

Με το σωστό συνδυασμό αυτών των 2 τακτικών λοιπόν εξασφαλίζετε ότι η απώλεια κιλών θα προέρχεται απο το λίπος και έτσι θα είναι ακόμα πιο εμφανής και σίγουρα πιο υγιής. Δοκιμάστε το !


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
pointer ΑΡΧΙΚΗ
pointer ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
pointer ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
pointer ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ
pointer ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer
ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
pointer
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ
pointer ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
pointer ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ
Nutri for life © 2016